Текст
14.02.2017
Учащиеся 4 класса приняли участие в конкурсе сочинений на тему «Спасибо, мама!», «О дружбе, добре и маме». Цель конкурса – развитие творческих способностей детей, поощрение стремления к самовыражению. Все сочинения ребят были достойны внимания, в каждом...
14.02.2017
4 сынып оқушылары « Рахмет, Анашым!», «Ана және мейрім,достық туралы.» тақырыбындағы шығармашылық байқауына қатысты.Байқау мақсаты- балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, өзін-өзі білдіру үшін ниеттерін ынталандыру. Барлық оқушылар жұмыстары назар аударуға...
13.02.2017
«Ана алтын жүрегі» деп аталатын оқырмандар байқауы 3-4 сынып оқушылары арасында өткізілді. Байқау барысында оқушылар менің анам, мейірімділік, үй және отбасы туралы өлеңдер, махаббат және достар керемет айтты. Байқаудың нәтижесінде жеңімпаздарды анықтады: 1-ші орын...
13.02.2017
Среди учащихся 3-4 классов был проведен конкурс чтецов под названием «Золотое сердце матери».
В ходе конкурса ребята рассказывали стихотворения о маме, доброте, о доме и семье, о любви и чуде, о друзьях. По итогам конкурса определили победителей: 1 место разделили...
19.01.2017
17 января в рамках недели математики, физики и информатики проводилась игра «Поиск напитка
бодрости». Две команды по 5 человек, учащиеся 7-8 классов, в назначенный срок собрались в кабинете физики, капитаны команд получили 1-й конверт сзаданием и соревнование...
18.01.2017
17 қаңтарда математика, физика және информатикадан
«Сергектік сусынын іздеу » апталық ойыны өтті. Физиканы зерделеу үшін 5 адамнан екі команда болып, 7-8 сынып оқушылары арасында белгіленген
уақытта, команда капитаны жұмысқа бір конвертті алып және бәсекелестікті...
12.01.2017
Бойы кезеңінің міндетті орта білімді, мұғалімдер үнемі бағалау жүргізеді және оқушылардың үлгерімін сыныпта.
Бағалау негізінде өтеді шкаласының 1-ден 5 балл. Бұл ретте жоқ сараланған критерийлерін бағалау үшін және оқыту нәтижелерін салыстыру әр түрлі пәндер бойынша,...
12.01.2017
На протяжении этапа обязательного школьного образования, учителя регулярно проводят оценку успеваемости учащихся в классе.
Оценивание проходит на основе шкалы от 1 до 5 баллов. При этом не существует дифференцированных критериев для оценки и сравнения...