18.04.2017
17 сәуірден 22 сәуір аралығында «Лозовое негізгі мектебі» ММ бастауыш сынып апталығы өтеді. Апта мақсаты, әрбір бала апталық барлық іс-шараларға белсенді қатысушысы болып табылады. 17 сәуір, бұл Аптаның бірінші күні барлық бастауыш сынып қыймылды ойындар күніне қатысты. Білім беру сапасы - мектепт оқу процесіндегі, спорт-сауықтыру жұмыстарын шебер ұйымдастыруына байланысты үзілісте Пономаренко В.Л, өйткені балаларға арналған әр түрлі ойындар өткізді. Балаларға динамикалық үзілістер жүргізу , оқу материалын жақсы қабылдау, дене дамуы мен білім ерік қасиеттерін бірлігіне ықпал ететін; оқу процесінде, шаршауға көмектесетін эмоционалдық жай-күйі мен өнімділігін жақсартады. Бұл ойында, жаңа жолмен әуенді қашып тамаша тәсілі, немесе жай ғана өзіңіздік көңіл көтеру. Өздеріңіз білетіндей , жақсы көңіл-күй әрқашан үйрену оңай. Бастауыш сыныптарда динамикалық үзілістер үшін, пайдаланылуы мүмкін ойындардың кейбіреуін ұсынамыз:
Жасыл,қызыл, сары
Балалар шеңбер жасап тұрады, тәрбиеші балаларды айнала жүріп, ортада -(жасыл, қызыл, сары) .Мұғалімі бұйрық береді: «Тұр» ,« Дайын бол», «Жүр» сол уақытта тиісті шеңбер арттыру керек.Қателескен оқушы ойыннан шығады.
Жеуге жарамды-жарамсыз
Сізге қажетті ойынды ойнау үшін: ойыншы топ, иық тіресе отырған, жетекші және доп. Жетекші өз кезегінде әрбір ойыншыға допты лақтырады және сол уақытта қандайда бір сөз айтады. ( «Балмұздақ», «шұжық» жеуге нәрсе білдірді) сөз «жеуге» болса, ойыншы допты қағып алуы керек. «Жарамсыз» ( «нәжіс», «тостаған») болса - итеру. Қате (допты қағып алушы) ойнаған кез келген ойыншы - шеберімен алмастыру.Ойынды ойнау үшін жақсы реакция және назар аударуды қажет етеді.
Бұзылған телефон
Ойыншылар екі топқа бөлінеді. Екі топтың ойыншылары екі қатарға тұрады.Мұғалім құлағына сыбырлап бір сөз айтады. Дауыстап айтуға болмайды. Егер дауыстап айтып қойса, ол топ ұтылады. Қатардағы соңғы ойыншы естіген сөзін дауыстап айтады. Егер екі топта сөздерін дұрыс тапса, онда бірінші айтқан топ жеңіске жетеді. Кейде
сіз «бұзылған телефон» дұрыс жасырын сөздің көңілді нұсқаларын естуге болады.Ойынды көп қиындататын : фраза мақсатындағы мұғалім сөзі емес.
Ручеек
Ойыншы саны тақ болмауы тиіс: барлық жұпқа бөлініп және бір-біріне қарама қарсы тұрып, жоғары көтерілген қолындарын біріктіреді. Көшбасшы, қалыптасқан дәлізінің бір бөлігі болып табылады, ойыншылардың бір жұбын таңдайды және соңына тұрады.Бос ойыншы ойынға қосылады.
Мысық пен торғай
Бормен еденге немесе айналдыра арқанмен шеңбер жасап:Шеңберде «Мысық» тұрады сыртында «Торғай» . Ұстаздың сигналы соңғы шеңбер ішіне секіруге бастайды ал «Мысық» тез арада олардың біреуін қуып ұстап алады. Ұсталып қалған «Торғай» өзі « Мысық» болады.